viernes, 4 de marzo de 2011

Erato VII















Carapuchiña
a noite de mera
na que che lin
o teu conto

Aquela lúa que fomos
pasando unha a unha
as sabas sobre
o teu peito

Botácheste
as miñas fauces
coma se ti e non eu
fores a Besta

Trabáchesme
Rabuñáchesme
Azoutáchesme
ó doután

Agora dende ise día
son eu fame a feito
descosido quen ouvea
por ti dentro de ti

Presto a devorar
todos os meus rivais
no limiar vermello
e negro da


Túa grila




Xacendo na Loba














Caperucita
La noche de niebla
en que te leí
tu cuento

Aquella luna que fuimos
paseando una a una
las sábanas sobre
tu pecho

Te arrojaste
a mis fauces
como si tú y no yo
fueses la Bestia

Me mordiste
me arañaste
me azotaste
a tu antojo

Me jodiste como
sólo sabe joder
una animal
Loca

Ahora desde ese día
soy yo todo hambre
descosido quien aúlla
por ti dentro de ti

Dispuesto a devorar
a todos mis rivales
en el umbral rojo
y negro de

Tu coño



Yaciendo en la Loba

(Del libro Animales, 2009)


Xoán Abeleira (Venezuela, 1963)















*Fotografías: Deviant Art

No hay comentarios: